Miejsca

Zamek Nightwood: Wielki ma Mnóstwo pomieszczeń i jeszcze podziemia :)

Miejsca w zamku (parę wybranych :D):
Hol: pierwsze miejsce jakie widzą nowo przybyli, stąd też są drogi do wszystkich innych pomieszczeń.


Biblioteka: miejsce pełne książek, znajduje się tu kronika Nightwood, różne ciekawe książki oraz książki o wszystkich smoka i zwierzętach i duuużo więcej.


Hol z pokojmi(jedno z pięter):


Stołówka: wiadomo


Arena: tutaj smoki trenują ze sobą, są urządzane konkursy i popisowe walki.


Stajnia dla zwierząt do jazdy:


Stajnia dla smoków: Tu taj nie trzyma się smoków, jest to miejsca do przechowywania rzeczy dla smoków takie jak siodła.


Sala gimnastyczna: ćwiczymy tutaj na W-F


boisko:


Basen:



jest jeszcze o wiele więcej pomieszczeń ale to musicie sami odkryć ;)

Inne miejsce w Nightwood:

Las w Nightwodd: Wielki i nie zbadany, nikt nie wie gdzie się kończy.
\

Jezioro: miłe i spokojne miejsce.




Dolina Cichego Klekotu:  Przed tysiącami lat silna aktywność wulkaniczna utworzyła otaczający Dolinę łańcuch górski. Po dziś dzień zasnuta jest ona parą wodną z gorących źródeł i siarczanymi oparami, które wydobywają się tu na powierzchnię.
Łańcuchy górskie poddawane erozji przez wiatr kruszały, a poranne słońce nagrzewało je. Powietrze drgające w rozpadlinach powodowało powstawanie charakterystycznego dźwięku, od którego miejsce wzięło nazwę.
Liczne wybuchy wulkanów wyniosły na powierzchnię z głębi Ziemi tony lawy i odłamków skalnych, pomiędzy którymi uważny smok może znaleźć wiele cennych minerałów i kosztowności.


Góry Północne; Łańcuch tych gór widoczny jest ponad północną częścią lasu. Przez długie lata żaden ze śmiałków, którzy wyruszali, by odnaleźć drogę do podnóża gór, nie powrócił szczęśliwie z wyprawy, toteż jako niedostępne i tajemnicze miejsce Góry Północne zostały otoczone wieloma legendami. Jedna z nich mówi o krążącym po zboczach duchu-opiekunie, tajemniczym Królu Gór, latającym na jednym ze smoków lodu. Inna zaś opowiada o Onomatovixie, potężnym magu, który uratował swój lud przed niechybną śmiercią, przywołując na świat świetliki.



Milcząca pustynia:  Owa pustynia to miejsce tak suche, gorące i nieprzyjazne, że żadne stworzenie nie jest w stanie tam przetrwać. Ciszę momentami przerywa tylko wiatr, budzący się od czasu do czasu wśród wysokich wydm - stąd też nazwa krainy.



Nora: Nora jest miejscem owianym niezwykłą tajemnicą. Nikt dokładnie nie wie, kiedy to ogromne zamczysko zostało wybudowane. Dokładna data jest zapisana w księgach spoczywających na dnie lochów Nory, lecz tylko mieszkańcy mają do nich dostęp. Korytarze i lochy zamku mogą kryć cenne łupy, jednak budowla opanowana została przez ludzi-wilków, toteż od wielu stuleci żaden człowiek nie dostąpił zaszczytu przebywania w tym miejscu. Każda próba przedostania się przez wysokie mury kończyła się śmiercią śmiałka.


Oaza Anukis: Oaza Anukis to tajemnicze miejsce, można się do niego dostać jedynie po pokonaniu Ifryta - mitycznej, niemal niezwyciężonej istoty. Warto pamiętać, że tylko gad, który wygrał pojedynek ze Strażnikiem Krainy, zyska szansę wybrania się na tę pełną niespodzianek wyprawę.
Kryje ona mały sekret, a po jego odkryciu smoki na pewno bardzo ucieszą swoich hodowców, czeka ich również przeżycie nowej przygody.


Pole Bitwy: Wielkie, trawiaste równiny rozciągające się po horyzont. Niegdyś stały się terenem zawziętej i okrutnej bitwy z potężnym Pradawnym, wśród traw nadal można odnaleźć szczątki zbroi i dobytku wojowników. Nocami równiną przemykają cienie, które mogą być zarówno karawaną kupców jak i duchami poległych.


Różowa Knieja: Różowa Knieja to niezwykła, różowa polana dostępna tylko dla nielicznych smoków. Pojawiła się niespodziewanie w lesie Nightwood czternastego dnia lutego. Wśród hodowców chodzą pogłoski, że można tam było znaleźć najcenniejsze i najbardziej pożądane surowce. Do lokacji mogły się dostać jednak tylko chowańce będące pod wpływem działania Mikstury Miłosnej.


Strefa Eteru: Jest to budząca grozę, tajemnicza strefa zarezerwowana dla najodważniejszych smoków. Ze względu na bezpieczeństwo chowańców postanowiono, że tylko gady powyżej 40 poziomu mogą się tam udać.


Skraj Lasu: W Nightwood, opisywanym jako niekończąca się puszcza, trudno mówić o prawdziwym skraju lasu. Istnieje w nim jednak bardzo ciche, spokojne miejsce, pełne magicznych mocy, gdzie szczególnie w okolicy przesilenia letniego zachodzą niewyjaśnione zdarzenia. Z tego powodu hodowcy zbierają się tam wyłącznie w towarzystwie Zielarek, znających wszystkie leśne tajemnice.
Legendy głoszą, że w tym miejscu graniczą ze sobą różne światy, stąd wzięła się nazwa Skraj Lasu. Niepotwierdzone są pogłoski, iż Smoki Świętojańskie pochodzą z innej rzeczywistości i jedynie umiejętności Zielarek pozwalają czasami na ich przywołanie.


Stary cmentarz: Mawiają, iż na tym starym, wioskowym cmentarzu znajduje się grobowiec hrabiny Vollar, znanej miłośniczki srebrnej biżuterii.


Zapomniany Grobowiec: Śmiałkom, którym uważne i dzielne smoki obwieściły, iż odnalazły szlak prowadzący na ukrytą wyprawę, otworzyły się nowe możliwości rozwoju hodowli łuskowatych drapieżników. Od dawna wśród doświadczonych mieszkańców Nightwood krążyły plotki o starożytnych magach, którzy, uciekając przed smokami z Mglistej Polany, zgubili jakiś cenny artefakt. Podobno za jego pomocą można wyhodować Smoka Czasu. Magom nigdy nie udało się odnaleźć swego skarbu. Nie mogąc się pogodzić z tą stratą oraz z lękiem, że znajdzie go ktoś niepowołany, ukryli wszystkie drogi prowadzące do Zapomnianego Grobowca, tam bowiem zostawili Klepsydrę Ogdoad. Zdarza się jednak, że smoki wracające z pewnej wyprawy przynoszą wieść o odkryciu tajnej ścieżki do miejsca pochówku najpotężniejszych władców pustynnej krainy...


Zatoka błękitnych mgieł: W miejscu tym nad powierzchnią wody unoszą się błękitne opary, dzięki którym zatoka zdobyła swą nazwę. Niestety, słaba widoczność była powodem zatonięcia wielu statków. Dziś smoki nurkują w wodach zatoki, by wydobywać ukryte na dnie skarby.
Mawiają, iż przy brzegu Zatoki Błękitnych Mgieł czasami pojawia się statek widmo. Inni zaś twierdzą, że to Okręt Wiecznych Piratów - jedyny, któremu udało się przycumować na dobre, a jego niewyraźny obraz spowodowany jest właśnie mgłą. Niewielu śmiałkom udało się wejść na pokład widma - jeszcze mniejsza część osób uciekła z niego żywa. Ci szczęściarze jednak boją się opowiadać o tym, co ich tam spotkało...


Plaża: znajduje się nie daleko Zatoki Błękitnych Mgieł.


Klif: cihe spokojne miejsce. Najdalej położne miejsce od akademii. Idealne do przemyśleń.



I mnóstwo innych miejsc :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz